glutaking whitening

Sunday, April 21, 2013


AURORA : Whitening n Breast PillsTherapy

Testimonial AURORA



AURORAWhitening pills adalah satu2 nya pil pemutih di Malaysia yang menggunapakaiteknologi campuran Glutathione dan juga Idebenone . Dengan kedua dua kombinasiini , penyerapan glutathione serta keberkesananya dapat ditingkatkan . 


Apa itu Glutathione ?

Glutathione adalah satu ramuan komposisi paling essential di dalam setiap selbadan manusia . glutathione terkenal sebagai MASTER ANTI OXIDANT yang berfungsimenyingkitkan toksin dari dalam badan . Hasilnya , ia bersifat FREE RADICAL danmampu meningkatkan tahap kesihatan pengguna . Kebanyakan glutathione tidakberkesan disebabkan bahan campuran di dalamnya . glutathione yang baik adalahtidak mempunai bahan campuran lain . dengan pengambilan glutathione secaraberlebihan , ia mampu menyekat enzyme tirosinase sekaligus menyekat penghasilanmelanin kulit . melanin kulit yang bersifat pheumelanin akan bertukar menjadieumelanin yang bermaksud pigmen kemerah merahan . hasilnya , kulit yang putihakan terhasil.






Apa pula IDEBENONE ?

Idebenone adalah sebatian komposit yang menyerupai Uqinone dalam badan manusia. Ia adalah dalam kelompok yang sama dengan enzyme Q10 . tetapi , kebanyakanenzyme ini bersifat MUDAH TERURAI menyebabkan pegambilannya adalah tidakberkesan dan tidak dapat diserap oleh badan sepenuhnya. Idebenone juga banyakdigunapakai oleh negara barat dalam peghasilan kosmetik dan pil . Ini kerana ,idebenone bersifat FREE RADICAL , tidak berbahaya serta anti penuaan .Idebenone berupaya melindungi kulit daripada UVA dan UVB . Idebenone juga mempercepatpenghasilan collagen tanpa perlu anda mengambilnya . Hasilnya , kulit kurangkedutan , tegang dan licin . Bukan itu sahaja , idebenone merancakkanpenghasilan hormone menyebabkan payudara menjadi lebih tegang , besar dan gebu.



Apa beza AURORA dengan jenama Glutathione lain ?

AURORA dihadirkan dengan gabungan IDEBENONE bagi memastikan ia diserap secarasepenohnye . Jenama produk lain biasanya dicampur dengan collagen dan vitamin c. sedangkan collagen tidak boleh digabungkan dengan glutathione disebabkanmolekulnya yang lebih besar . akibatnya ia tidak dapat diserap secarakeseluruhannya dan keluar mellaui air kencing . Vitamin C pula akan menyebabkantoksin di dalam badan dan akan merosakkan buah pinggang jika di ambil dalamtempoh yang lama (sumber : Doktor Lim from Klinik Karak, Pakar dalam bahagianbuah pinggang manusia). Idebenone juga adalah pelengkap kepada glutathionekerana ia mampu menghilangkan kedutan , menegangkan kulit serta menghasilkancollagen . Jeragat juga mampu dihilangkan.



AURORA pula didaftarkan dengan jayanya dibawah KKM iaitu dibawah kategoriMAKANAAN KESIHATAN dan bukannya UBATAN ataupun DADAH . Maka , AURORA bolehdimakan oleh ibu mengandung , ibu menyusu mahupun individu yang mempunyaipeyakit kronik . kesan pemutihan dapat dilihat seawal 3-5 hari sahaja .

AURORA pula bersifat lebih kepada clinical kerana hanya perlu diambil sebijiksehari tanpa dos yang banyak . kerana sebijik pil AURORA mempunyai 10,000mgglutathione dan Idebenone . Jumlah 10,000mg itu adalah lebih daripada cukupuntuk kesan pemutihan . Diringkaskan , AURORA mempunyai fungsi untuk memutihkankulit serta menggebukan . bukan itu sahaja , ia boleh menghilangkan jerawatdisebabkan ciri2 detoxifying yang ada padanya . apabila toksin disingkirkandari badan , jerawat akan berkurangan . Bahkan , AURORA boleh memberi sinar danEFFECT GLOWING kpd kulit . Kulit akan kelihatan lebih licin dan bermaya . 

Dengan pengambilan berterusan , cancer dapat di cegah serta tahap kesihatanakan lebih meningkat . AURORA juga berupaya menghilangkan parut jerawat yangmerah dan hitam . Kulit akan dapat dihasilkan disebabka kehadiran idebenoneyang merangsang penghasilan collagen semulajadi dalam badan .

Atur cara pemakanan : AURORA hanya perlu diambil sebijik sehari ataupun bagiyang ingin kesan paling cepat , perlu di ambil dua biji sehari semasa perutkosong . Ini bertujuan mempercepat penghasilan glutathione dan idebenone.Terapi pemutihan yang COMPLETE adalah selama 3 bulan , dan anda akan merasaitona kulit yang lebih cerah dan putih . Untuk kesan paling maksimum , banyakkanminum air (2-3liter sehari) serta pakai SUBLOCK bila perlu .

Aurora adalah LULUS KKM dibawah kategori MAKANAN KESIHATAN dan bukannyakosmetik mahupun ubatan . Menyebabkan aurora boleh diambil oleh orang mengandung, menyusukan anak , berpantang , datang bulan mahupun sakit buah pinggang .Gunakan aurora demi kesihatan dan kecantikan secara keseluruhan . Aurora adalahBEBAS bahan pengawet .

untuk tempahan
Ahlan Wasahlan +601119770037 (Whatsapp)
email :alantuek@hotmail.com
Harga : SemenanjungMalaysia : RM130 sebotol. Sabah/Sarawak RM140 (TIDAK TERMASUK POS)
Sila lampirkan buktipembayaran, kemudian sertakan alamat dan no telefon utk tujuan pengeposan.

No comments:

Post a Comment